Het traject van een project

Traject van een project

1. Inventarisatie
2. Design en ontwerp
3. Begroting en offerte
4. Projectbegeleiding
5. Service, montage en onderhoudsdienst
6. After Sales

1. Inventarisatie
Onze enthousiaste en gedreven vak adviseurs starten met een inventarisatie naar uw specifieke wensen en behoeften. Dit gebeurt in de vorm van persoonlijke gesprekken op locatie of in de showroom bij Bijkerk Gastronomie.

2. Design en ontwerp
Op basis van deze inventarisatie gaan onze ontwerpers aan de slag. Wij beschikken over gespecialiseerde en gekwalificeerde ontwerpers op het gebied van grootkeukentechniek, interieur en binnenhuisarchitectuur. Zij zijn in staat om 2D en 3D tekeningen op maat te vervaardigen. Uiteraard conform de strenge eisen en richtlijnen van onder andere HACCP en Arbo. Juiste materiaalkeuze, vorm, comfort en capaciteit zijn eveneens vanzelfsprekende elementen in het ontwerp.

3. Begroting en offerte
Nadat de ontwerptekening met u is besproken en door u is goedgekeurd volgt een passende offerte.

4. Projectbegeleiding
Ieder project staat bij ons onder leiding van een technisch projectmanager. Hij overlegt met u de gedetailleerde planning van o.a. de inkoop. Hij zal tevens deelnemen aan eventueel geplande bouwvergaderingen en zal de aannemer, elektricien en overige betrokken partijen voorzien van gedetailleerde technische tekeningen. Verder zal hij het traject bewaken en direct contacten onderhouden met betrokken partijen.

5. Service
24 uur per dag, het hele jaar door, montage en onderhoudsdienst. Wij beschikken over een eigen plaatsings-, montage en servicedienst. Om de levensduur en kwaliteit van uw apparatuur ook in de toekomst zo optimaal mogelijk te houden bieden wij onderhouds- en serviceabonnementen aan. Hierin maken we afspraken over periodiek onderhoud van de apparatuur. Ook eventueel reeds aanwezige apparatuur kunnen wij hierin meenemen. Deze abonnementen bieden de zekerheid van tijdig en preventief, soms zelfs wettelijk verplicht, onderhoud. Bij calamiteiten vraagt uw verzekeraar ook naar bewijs van jaarlijks onderhoud.

6. After Sales
Na oplevering en ingebruikstelling verzorgen wij voor uw medewerkers een training op locatie, waarbij wij een uitvoerige demonstratie geven van de bediening en de optimale werkwijze van de apparatuur. Natuurlijk beschikken wij over een helpdesk met een speciale servicelijn. En als extraatje nodigen wij u regelmatig uit voor diverse demonstraties en themadagen. Last but not least zal onze vak adviseur ook na de oplevering tot uw beschikking staan om vragen te beantwoorden en adviezen te verlenen.